Monday 6 November 2017

Royal Forex Trading Gjennomgang


Ansvarsfraskrivelse og Risiko Advarsel Vennligst les. Risiko Advarsel Handel utenlandsk valuta på margen har høy risiko og kan ikke være egnet for alle investorer. Den høye innflytelsesgraden kan virke mot deg så godt som for deg. Før du bestemmer deg for å investere i utenlandsk valuta bør du nøye vurdere investeringsmålene dine, erfaringsnivået og risikoen for appetitten. Muligheten for at du kan opprettholde et tap av noen eller hele din opprinnelige investering, og derfor bør du ikke investere penger du ikke har råd til å tape. Du bør være oppmerksom på alle risikoene knyttet til valutahandel, og søk råd fra en uavhengig finansiell rådgiver hvis du er i tvil. Ansvarsfraskrivelse All informasjon som er lagt ut på denne nettsiden er vår mening og våre besøkende, og kan ikke gjenspeile sannheten. Vennligst bruk din eie god dømmekraft og søk råd fra en kvalifisert konsulent, før du tror og godtar all informasjon som er lagt ut på denne nettsiden. Vi forbeholder oss også rett for å fjerne, redigere, flytte eller lukke et innlegg av en eller annen grunn. Annonser Advarsel Annonseforbindelser vises over hele nettstedet Enkelte sider på nettstedet kan inneholde tilknyttede lenker for produkter Disse annonsene og koblingene gjenspeiler ikke oppfatning, godkjenning eller sammenlikning av denne nettsiden eller tilknyttede partier FPAs vurderinger blir aldri påvirket av annonsering. Noen annonser kan inneholde potensielt misvisende og eller ubalanserte krav og opplysninger som kan unnlate å avsløre farer og andre viktige hensyn som er involvert i spekulativ handel. Spammere blir advart Hvis du spammer FPA s forum eller vurderinger forbeholder vi oss retten til å redigere innlegget ditt på noen måte, vi liker å gjøre narr av deg. Ved å spammere oss, godtar du eventuelle endringer vi gjør, og tar ingen juridiske eller andre tiltak mot FPA eller dets medarbeidere for alt vi gjør til eller med din spam. har reklame - og tilknyttede relasjoner til noen av selskapene som er nevnt på dette nettstedet, og kan kompenseres dersom leserne følger koblinger og melde seg på. Vi er forpliktet til rettferdig håndtering av vurderinger og innlegg uansett slike forhold. Copyright Alle rettigheter forbeholdt. Forex Peace Army, ForexPeaceArmy, FPA og FPA Shield-logoen er alle varemerker for Forex Peace Army. Alle rettigheter reservert under amerikansk og internasjonal lov. Forex Peace Army er avhengig av bannerannonsering for å holde den GRATIS for alle. Du kan også hjelpe - vennligst vurder å deaktivere AdBlocker mens du surfer vårt nettsted takk fra våre handelsfolk samfunnet. Gjennomgå Besøkssted. Jeg vil sterkt anbefale alle forhandlere UNNGÅ denne megleren. Jeg ble opprinnelig tiltrukket av RoyalPip etter å ha sett deres salgsfremmende materiale på deres nettside som annonserte ubegrenset bruk av sakkyndige rådgivere. Nettstedet annonserer klart og velkommen til alle typer handelsmenn, inkludert scalpers. Fordi jeg ønsket å kjøre en scalping EA på kontoen min, sjekket jeg grundig ut RoyalPips vilje til å tillate scalpers. Jeg finansierte kontoen min 30. juni 2015 og etter rundt 50 bransjer gjorde jeg 275 fortjeneste. På dette tidspunktet avbrutt RoyalPip umiddelbart handel på kontoen min Rundt en uke senere ble jeg underrettet av Dealers på RoyalPip at de identifiserte at jeg har engasjert seg i Scalping. RoyalPip fortsatte deretter uten autorisasjon for å justere prisen på hver handel som ble gjort på min konto. Med deres justering av prising fjernet de ikke bare alle fortjeneste, fjernet de ytterligere 200 slik at kontosaldoen min var mindre enn hva jeg opprinnelig hadde finansiert kontoen med. Den mindre amou nt ble deretter trukket tilbake og sendt til meg. Det er åpenbart fra denne meglerens handlinger at de fraråder og ikke liker det når handelsmenn gir fortjeneste selv når disse fortjenestene bare er 275. Det er også åpenbart at til tross for deres nettside fremmer og antas å akseptere alle typer handelsmenn , inkludert scalpers at de kan endre vilkårene sine når det passer dem. Hvis konflikten min ikke kan løses med denne megleren, vil jeg legge inn denne klagen med CYSEC. Av disse grunner og på grunn av fjerning av midler fra min segregerte konto anbefaler jeg på det sterkeste du handler ikke med RoyalPip, som drives av R Capital Solutions Limited. Den royalpip jeg brukte i to uker, deres tjenester er veldig gode, og jeg kunne trekke innskuddsbeløpet på grunn av noe økonomisk problem som jeg hadde Min kontoadministrator er god og vennlig, men bare at jeg ikke likte forsinkelsen av min tilbakekallingsforespørsel Men jeg håper i fremtiden å være bedre Er en av de få meglerne jeg stoler på. Få widget code. Forex Anmeldelser og Ratings. Fo rex Performance Tests. Forex Traders Court. Forex Trading Utdanning og Community Forums. Forex Kalender og Tools. Copyright Alle rettigheter Reservert Forex Peace Army, ForexPeaceArmy, FPA, og FPA Shield Logo er alle varemerker for Forex Peace Army. Alle rettigheter forbeholdes under US og international law. Trade hvor som helst, når som helst. Royal Pip er en ledende Forex megler, eid og drives av Novox Capital Limited, et finansielt selskap som er autorisert og regulert av Kypros Securities and Exchange Commission ICF lisens 224 14.Royal Pip tilbyr forhandlere pålitelig online trading tjenester og serverer både detaljhandel og institusjonelle kunder fra hele verden. Vi tilbyr de mest avanserte handelsteknologiene i bransjen, og gir robuste og pålitelige online Forex investeringstjenester for en rekke kontotyper og handelsstiler. Royal Pip arbeider for at alle kunder nivåer tilbys de beste handelsbetingelsene og uovertruffen støtte fra våre dedikerte kontoansvarlige. Vår utdannelse ce Nter henvender seg til alle forhandlere med våre avanserte læringsverktøy som en eBok, videobibliotek med en rekke opplæringsprogrammer og mye mer. Registrere i dag og begynn å handle. Oppførsel i Forex og CFDs medfører risiko for tap. Hvorfor handle med oss. Vi tilbyr en rekke Forex, spot metaller CFDs.250 instrumenter på Metatrader 4, Mobile og Webtraderpetitive lav sprer lavt som 0 8 pip. Flexible løfting opp til 1 200.NDD kjøring, ingen avslag, ingen reroutes. Fast tilbaketrekking, beste service. Vid liste av verdensindekser og aksjer. Sosial handelssystem for alle. 24 5 personlig konto support. Certified EU regulated brokerage. Support på 7 språk engelsk, russisk, arabisk, italiensk, spansk, fransk og japansk. Kontoer tilgjengelig i USD, EUR, GBP og JPY basisvalutaer. RatingFX uavhengig rating av Forex meglere. Røyal Forex Trading review. Online siden 2008 Opprinnelsesland Libanon Regulering ASIC, CMA Betalingsmuligheter Skrill, betalingskort osv. Minste kontostørrelse 500 Minst antall størrelser 0 01 mange Leverage 1 400 Spredninger fra 1 pip. Bankvirksomhetsselskapet Royal Forex Trading startet i 2008 i Libanon. RFXT tilbyr sine kunder plattformer for handel på ulike handelsgulv. For eksempel er Mubasher Trade Pro brukt til trading aksjer i globale aksjemarkeder, særlig på New York Børs Plasseringen gjør det også mulig for forhandlere å legge til 11 forskjellige etasjer over hele verden. Det kan installeres på en smarttelefon eller nettbrett. RJO Vantage-plattformen er ment for handel futures på 12 globale etasjer, inkludert CME og GLOBEX. Det kan installeres på en mobil enhet. mest populære MetaTrader 4-plattformen gir brukerne tilgang til valutamarkedet, samt handel med metaller og CFDer. Det har opptil 30 instrumenter og kan brukes via mobiltelefon. Viktige fordeler ved å jobbe med denne megleren inkluderer øyeblikkelig ordreutførelse, mulighet for å sikre åpne posisjoner, automatisert handel, islamske regnskap osv. Dessuten blir kundens midler og selskapets midler holdt separat. Forfatter av Royal Fo rex Trading Dasilva Dato 2016-08-25.Jeg har vært med Royal Forex Trading i et år nå Ingen problemer med kontanter ut overalt Kontoansvarlig og supportteamet er vennlig og returnerer alltid dine anropsspørsmål Ingen problemer for meg. Author of Royal Forex Trading Kruse Dato 2016-08-10.Denne gutta har en forferdelig slippe og mange re-sitater, så vær så forsiktig med å investere med dem. Jeg vil også at alle skal vite at deres handelsplattform alltid fryse, så vær forsiktig og vær våken. Forfatter av Royal Forex Trading pipsegerabalik Dato 2016-07-21.Jeg kan ikke WD når jeg kaller deres støtte, men det forklarer meg ikke noe, jeg er virkelig skuffet over denne megleren jeg vil ikke markedsføre til min venn veldig dypt trist med denne megleren håper noen ikke ønsker å bli med dem. Forfatter av Royal Forex Trading Peden Dato 2016-07-17.Royal Forex Trading er en stor megler, sprer seg, og deres gjennomføring raskt. Så langt så bra. De har konkurransedyktig spredning, raskere gjennomføring, ingen requotes, masse alternativer for innskudd og uttak. Forfatter av Royal Forex Trading lakd Dato 2016-06-23.Jeg ringte dem for en rekke ganger for å følge opp min tilbaketrekningsforespørsel, men dessverre fikk jeg aldri et positivt svar om dem. Forfatter av Royal Forex Trading Jackie Date 2016-06 -22. Layouten på Royal Forex Trading er lett på øyet. Navigasjonen på handelsplattformen er godt gjennomtenkt. Det er enkelt å få de ønskede alternativene med menyen. Royal Forex Trading har brukervennlig og rask utførelse. Widgetene er spesielt nyttige og best av alt, de er gratis. Forfatter av Royal Forex Trading Makin Dato 2016-06-13.Jeg har sendt inn en tilbakekallingsforespørsel siden i forrige uke fredag, har selskapet ikke godkjent det på deres nettside, det står at de godkjenner uttak innen en Forretningsdag, men i dag er den tredje virkedagen, viser at du er ekte og ærlig ved å godkjenne tilbaketrekningen min. 500. Forfatter av Royal Forex Trading Celine Dato 2016-03-25. Veldig vanskelig å gjøre et innskudd som innskuddsmetode gir bare svært lite , mitt råd de kan legge til metoder for å deponere. Forfatter av Royal Forex Trading Bobfx Dato 2016-03-08.De trading plattformene fungerer bra, selv om minimum innskudd er høyt De tar ingen kommisjon danner trades. Author of Royal Forex Trading Heim Dato 2016-03- 02. Den eneste grunnen til at jeg rangerte Royal Forex Trading som for, er på grunn av den korte tiden jeg har vært med. For noen som har vært i trading FX for en stund og opplever alle slags handelskort og ECN meglere, kan jeg si jeg Jeg er overrasket over tjenesten jeg får hos Royal Forex Trading. Ærlig talt ventet jeg ikke en slik tjeneste fra en megler i Midtøsten. Svært lik kundeservicen jeg har opplevd med FXCM for noen år siden da de var på topp, sugde de vet at jeg vil oppdatere denne anbefalingen om noen måneder og rapportere om de fortsatt er topp hakk. RatingFX uavhengig vurdering av Forex meglere. Royal Forex Trading review. Online siden 2008 Opprinnelsesland Libanon Regulering ASIC, CMA Betalingsmuligheter Skrill, betaling kort osv. Minimum kontostørrelse 500 Minst antall størrelser 0 01 mange Leverage 1 400 Spreads fra 1 pip. Brokerage selskap Royal Forex Trading startet driften i 2008 i Libanon. RFXT tilbyr sine kunder plattformer for handel på ulike handelsgulv. For eksempel er Mubasher Trade Pro brukes til trading aksjer i globale aksjemarkeder, spesielt på New York Stock Exchange. Dessuten gjør plattformen det mulig for handelsmenn å legge til 11 forskjellige etasjer over hele verden. Det kan installeres på en smarttelefon eller nettbrett. RJO Vantage-plattformen er beregnet for trading futures på 12 globale etasjer, inkludert CME og GLOBEX Det kan installeres på en mobil enhet Den mest populære MetaTrader 4-plattformen gir brukerne tilgang til valutamarkedet, samt til handelsmetaller og CFDer. Det har opptil 30 instrumenter og kan brukes via mobil telefon. Key fordelene ved å jobbe med denne megleren inkluderer øyeblikkelig ordreutførelse, mulighet til å sikre åpne posisjoner, automatisert handel, islamske kontoer osv. Dessuten, klientfond og selskapets midler beholdes separat. Forfatter av Royal Forex Trading foxypip Dato 2017-03-10. Jeg er klient for Royal forex trading i ca 6 måneder nå åpnet jeg først en demo konto med megleren for å teste om hver eneste ting fungerer bra, og etter 10 dager med bruk av demo-konto åpnet jeg en live-konto med et innskudd på 800 deponert via Skrill, og det samme systemet for å trekke penger jeg handler på Meta Trader 4 som jobber med rask utførelse av handler og uten sprø spreder under nyhetsfeed Vanlig handel involverer valuta som EUR USD, USD CHF, USD JPY og fra tid til annen når jeg ser sterkt signal på markedet Jeg går også for gull og sølv Mitt overskudd i løpet av denne 6 måneder er 5000 Støtten er hjelpsom og vennlig Jeg anbefaler megleren jeg glemte å nevne at spreads er svært lave. Forfatter av Royal Forex Trading jcfx1 Dato 2017-03-10.Jeg har handlet med Alpari i flere måneder, og det er noen tjenester fra alpari som var veldig skuffende og suget inntil JEG funnet RFT, har den beste servicen en klienthåp som å ha raske henrettelser, enkle innskudd, raskt uttak. De har heller ingen krav og live support er alltid hyggelig. Jeg har deponert 600 dollar til dem og tjene litt så langt, men det er nok for nå siden jeg bare begynner å handle med dem. Forfatter av Royal Forex Trading fxdepati Dato 2017-02-28.Beginning er ikke noe problem, selv prosessregistrering går fort, men etter å ha blitt kjent med Royal Forex Trading, trekker plutselig en sakte prosess kundesupport om spørsmålet de ikke kunne gi en grunn til riktig. De så ut som om det ikke var noe ansvar for det jeg opplevde. De burde være i stand til å hjelpe de vanskelighetene jeg møtte. Da jeg var skuffet, håper jeg at de kan gi hjelp til meg, men ikke dårligere, de Faktisk gjør meg forvirret Inntil dette øyeblikket prøver jeg å forstå alle forklaringene på nettsiden slik at jeg kan møte mitt problem. Jeg håper de kan gi øyeblikkelig lettelse til meg. Forfatter av Royal Forex T rading Said Date 2017-02-01.This one of the best broker for muslimer når de tilbyr islamsk konto Jeg anser det som en god fordel Jeg liker ikke å handle med metatrader og denne megleren tilbyr plattformen RJO Vantage It's excellent Alle må gi det en prøve Platoform er annerledes, enkel og moderne, jeg fant det bra og vil handle med dem lenge. Forfatter av Royal Forex Trading FxRoseanna Dato 2017-01-22.Jeg er fra Tyskland og jeg handlet med mange meglere , men for de siste 2 månedene, jeg handler med RFXT Technology Wise, er RFX Traderpro virkelig interaktiv og enkel å bruke. Utførelse er veldig bra med liten glid, min scalping-strategi plukker faktisk opp flere handler med dem. fortjeneste Da gjorde jeg en tilbaketrekningsforespørsel for 250 og betalingen ble gjort etter 4 timer via Skrill Jeg anbefaler seriøst denne megleren til nybegynnere og profesjonelle handelsmenn. Forfatter av Royal Forex Trading FragiieMillz Dato 2017-01-09.Jeg hadde mye problem med RFXT As liker langsom kjøring, krever kontinuerlig nyhetstid Hvis jeg spør deres støtte, fortalte de uakseptable unnskyldninger Så jeg vil trekke ut alle pengene mine, nesten 765 og siste to uker, var det på venting på finansdepartementet. Nå er jeg helt skuffet og sugd Hvis du vil miste pengene dine, kan du bli åpnet en konto hos dem. Forfatter av Royal Forex Trading Nima Dato 2016-11-03.Jeg må si at Royal Forex Trading gir utmerket støtte, spesielt hvis du er en ny online plattform er veldig enkelt å bruke og i form av ærlighet, er jeg uenig med kommentarene at de jukser deg og gir feil priser. Jeg har en konto hos dem i noen måneder nå og mens jeg handler, følger jeg alltid prisene på Bloomberg TV og priser er akkurat det samme på Royal Forex Trading Så hvordan kan de jukse deg Vennligst sjekk er det riktig før du skylder din megler. Forfatter av Royal Forex Trading jamel Dato 2016-10-11.Min konto ble deaktivert etter at jeg refererte mor e enn 15 klienter De fortalte meg at noen av mine henvisninger er svindel, og tilhører en person. Dette firmaet er veldig morsomt og veldig mistenkelig. Jeg har bare ett spørsmål. Hvis mine henvisninger er virkelig svindel, hvorfor tok dette selskapet pengene inn deponert av vennene mine Det er morsomt, men det er det, men før kontoen min ble lukket, ble mine utbetalinger på 141 00 kredittet på kontoen min. I dag er jeg ganske nysgjerrig på deres handlinger. Jeg kunne fortsatt ikke tro at jeg ikke lenger kan legge inn en bestilling med dem Det påvirker meg mye Jeg har en plan om å søke om et partnerskap med dem. Forfatter av Royal Forex Trading Vendy Dato 2016-09-16.Jeg liker deres ingen re-quotes fordel Min tidligere megler hadde mange re-sitater, men Jeg har aldri møtt noen re-sitater i RFXT De har redusert spredningen nå sin 1 8 nå Under 2 pips er alltid akseptabelt for meg. Forfatter av Royal Forex Trading Fantomass Dato 2016-08-25.Jeg er ikke fornøyd med denne megleren Denne megleren s systemet er veldig sakte Jeg synes det er vanskelig å ta fordelen hvis jeg skulle få jeg prøvd å kontakte dem, men de har mange grunner, og dette skjedde flere ganger.

No comments:

Post a Comment